2010/01/10

Bideo eta audio formatuak aldatu Linux sisteman

Windowserako aplikazio mordo dago audio eta bideoak konprimitzeko edo haien formatua aldatzeko. Nire gustukoena Format Factory da.

Linuxen ordea buelta batzuk eman behar izan dut aplikazio on bat topatzeko.
Lehenik eta behin bideoak ogv formatura pasatzeko programa baten bila aritu naiz eta ffmpeg2theora topatu dut, komandoen bidez dabilena, eta oggconvert (Linux eta Windows) modu grafikoan. Lehenengoarekin ez dut atarramendu onik egin eta bigarrena balekoa iruditu zait. Ogv kalitate handiko konpresioa da.
Bestelako formaturekin ibiltzeko Mobile Media Converter (Linux, Windows, Mac) aplikazio grafikoa (GUI) topatu dut. Oso emaitza onak eman dizkit mpeg eta mp4 formatuetan, denbora, kalitate eta konpresio ratioan. Bide batez, audio formatuak aldatzeko (ogg barne) eta Youtubeko bideoak jaitsi eta formatua emateko ere.


Oharrak: fitxategiak eransteko unean AVI formatukoak ez dira ikusten baina arrastatuz erantsi daitezke interfazera. Banakako konbertsioetarako Nautilusean eskuin klika eginda Mobile Media Converren aukera azaltzen da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina